با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن اقتصاد دفاع ایران و انجمن اقتصاد انرژی ایران
ورود به بازار کالای با کیفیت پایین توسط تولیدکننده برند با کیفیت بالا(رویکرد تئوری بازی‌ها)

نعیمه حضوری؛ کیومرث شهبازی

دوره 3، شماره 8 ، شهریور 1398، ، صفحه 67-78

https://doi.org/10.30473/indeco.2020.6994

چکیده
  امروزه یکی از مهم­ترین تهدیدات برای تولیدکنندگان برند­های با کیفیت بالا، حضور تولیدکنندگانی است که همان برندهاا را با کیفیت پایین و قیمت کمتر ارائه می­کنند. در این مقاله دو بنگاه اصلی تولیدکننده در نظر گرفته شده است، یک بنگاه تولیدکننده اصلی بوده و هر دو نوع برند(هم کیفیت بالا و هم کیفیت پایین) را تولید می­کند و بنگاه دیگر فقط ...  بیشتر